2009/11/10

منم می خوام
***
اصلن تصورشم هم نمی کردم ...اصلن
که هنوزهستن مردایی که دنبال دخترای آفتاب مهتاب ندیده هستن که اختیارشون دست مامان و باباس
که تنها بیرون نمیان که گرگ می خورتشون و کم سن و سالن
که آقاهه حالا بیاد شکلش بده همونطوری که دوس داره
آخه اصلن چرا آدم باید بخواد یکی هی تایید ش کنه
یکی بگه هر چی تو می گی چون چیز دیگه بلد نیس
چرا ....واقعا چرا ....من هنگ کردم
این همش با اصول من فرق می کنه
چرا مگه زن ودختری که می فهمه چشه
که صاحب فکر وسلیقه وعقیده س که از رو شعور خودش تایید یا تکذیبت کنه
که حرف واسه گفتن داره نه حرفای تو و دیگران روفقط آسیاب کنه
زنی که مستقل ....زنی که رفته میون گرگا اما گرگ نشده که خیالت راحته از بابتش
زنی که توس سرش به جای کاه به جای حرف مامان وخاله و عمه وعموو دین و سنت
یه کم شعور اعتقادات خودش تجربیاتش وخیلی چیزای گرانبهاس
چرا مردا دنبال زن آفتاب مهتاب ندیده آکبند کم سن وسال سنتی هستن
چه مردایی دنبال این دسته زناهستن
ای خدا.....من هنگم....آخه تو...توهم....واقعا که....متاسفم

No comments: